Ga naar inhoud

foutmelding


urvy9999

Aanbevolen berichten

hi, sedert het formateren en opnieuw installeren van Windows krijg ik deze foutmelding bij het openen van outlook.
Weet er iemand hoe dit op te lossen is

X-ClientId: 0B6B9BB3ED994837A8B5AD3DC918E522
request-id: 776910f8-fbfa-42ba-9a46-3925ba5db8e1
X-Auth-Error: ADDriverStoreAccessNonLocalException
X-FEServer: VI1PR04CA0006
X-BEServer: AM4PR0401MB2241
Date: 19/10/2016 5:46:43
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Urvy9999,

welkom op PCH

 

Geen idee wat het is of wat het wil zeggen.

 

Hier (<klik!) staan enkele tips en je merkt er ook dat het jou niet alleen overkomt.

Misschien staat er een tip voor oplossing bij - en anders zou ik in jouw geval gewoon mijn Outlook eens terug installeren.

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het hier niet gaat over Outlook (onderdeel van het betaalde Microsoft Office pakket), maar over gratis webmail van Microsoft (dat vroeger Hotmail heette, daarna Outlook.com genoemd werd en sinds kort Outlook Mail heet).

Klik op de volgende link en kijk of de oplossing van Nicholas_W_  je verder helpt: http://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/oaccount-oother/something-went-wrong-sign-in-error-with-x-auth/65be6e46-15e1-4bcc-83e6-82f69c501df1?page=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.