Ga naar inhoud

Totaal nieuw beeld foto,s


bernard

Aanbevolen berichten

Ik zit inderdaad op windows 10 .

De app ken ik , en heb het al geprobeerd.

Maar ik bekijk ook foto,s die ik zelf aanklik , en ik doe ook wel eens diavoorstelling .

Ik heb een snelkoppeling op mijn bureaublad staan , en dat vind ik wel handig .

 

Maar nu ik de laptop even uitgeschakeld heb gehad gaar de dia voorstelling ook als eerder , dus gewoon stilstaand beeld

Kan dat zo zijn ????

In ieder geval heb ik het weer als het was .

 

En kan deze verandering inderdaad komen , doordat ik foto,s van mijn telefoontje heb gehaald met een kabeltje ??/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt eraan hoe je die foto's van je telefoon hebt overgezet naar je computer. Mogelijk bood een programma van HP toen aan om jou daarmee te helpen. En dan kan zo'n programma zichzelf meer rechten toekennen. Bij jou was dat blijkbaar het programma HP Photosmart Essential 3.5. Dat programma komt mee bij de installatie van drivers en software voor een HP printer. Vaak kun je tijdens de installatie van de software voor de printer aangeven dat je niet voor de standaard installatie wilt gaan, maar dat je zelf wilt kiezen welke onderdelen je wilt installeren. Zelf heb ik ook een HP printer, maar aan HP Photosmart Essential heb ik geen behoefte. Die software installeer ik niet.

Heb je per abuis die software toch al geïnstalleerd, dan kun je hem later alsnog verwijderen.

Rechter muisklik op Start. Kies dan Configuratiescherm > Programma's en onderdelen. Verwijder dan in die lijst HP Photosmart Essential 3.5.

Als jij HP Photosmart Essential 3.5 zelf wel een nuttig programma vindt, dan laat je het natuurlijk gewoon staan.

 

Ik heb zelf geen smartphone, maar wanneer ik foto's van mijn fotocamera wil overzetten naar mijn computer, dan gebruik ik daar alleen Windows Verkenner voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.