Ga naar inhoud

ascrypt.dll


Jive1

Aanbevolen berichten

Wanneer jij geen adblocker gebruikt, dan zie je reclame. En daar zit helaas vaak reclame voor ongewenste software bij.

PCH geeft gelegenheid tot het plaatsen van reclame (via Google AdSense?) om zo wat inkomsten te verwerven.

Ik heb normaal een adblocker (Adblock Plus) aanstaan, maar die heb ik vanwege jouw vraag even uitgezet. Ik zie nu 3 reclames op deze pagina: 2 reclames  voor Reimage Repair (die software zou ik echt niet op mijn pc willen hebben!) en een voor een Nefit cv ketel. Die laatste reclame is een persoonlijke reclame. Mijn cv ketel is niet zo best meer, dus was ik op internet aan het zoeken geweest naar een nieuwe ketel. Wanneer je dat gedaan hebt, zul je op andere websites reclame daarvoor zien. Google houdt namelijk bij waar jij naar kijkt en zoekt en plaatst dan op andere websites die jij bezoekt (en dus ook op PCH) gerichte advertenties die blijkbaar jouw interesse hebben.

De reclames zullen steeds wisselen. De beheerders van deze websites hebben zelf weinig invloed op wat voor reclames er getoond worden.

 

Update: na verversen van deze pagina zie ik nu ook de reclame voor Winzip Driver Updater, een programma dat ik zelf nooit zou willen gebruiken. Die advertentie is dus niet persoonlijk gericht.

 

Dan nu over naar je oorspronkelijke vraag: Heb jij die Flight Sim software van Aerosoft gekocht? Met andere woorden: gebruik jij legitieme software?

Ik vraag dat omdat sleutelen aan ascrypt.dll doorgaans gedaan wordt om een illegale versie van die software te activeren.

Misschien voel jij je beledigd door die vraag, maar ik wil het gewoon even helder hebben.

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een pack van aerosoft dat ik me jàààren geleden op internet eens heb aangeschaft, ik geloof in 2006 of 2007, en ik kan dat nu niet meer herinstalleren. Ik denk dat het niet geschikt is voor gebruik met Windows 10. Er zijn trouwens alleen setup-bestanden van resterend, alle overbodige bestanden had ik al eerder weg gedaan, omdat ik dacht ze niet meer nodig te hebben.  Ik denk dat ik eventueel met het ledigen van die ascrypt.dll misschien  wel zal kunnen installeren, vandaar mijn vraag.

Ik voel me niet beledigd, hoor! Alleen was het dom van me om die zgn. overbodige bestanden weg te doen, maar mijn HD zit echt overvol, vandaar dat ik gewoonlijk alles wat ik denk niet meer nodig te hebben weg doe.

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, duidelijk. Ik vrees dat je toch echt het volledige pack nodig hebt. ascrypt.dll is een bestand dat onderdeel uitmaakt van de beveiliging van Aerosoft software.

Voor zover ik het goed heb begrepen bevindt het bestand ascrypt.dll zich tijdens de installatie in een temp (tijdelijke) map en kun je het later niet terugvinden in de Flight sim mappen.

 

Ik weet nu dat je dit pack legaal hebt gekocht, maar omdat het pack niet meer volledig is, voel jij je nu gedwongen om de beveiliging (want daarvoor dient het bestand ascrypt.dll) te omzeilen. Ik vrees dat we daarvoor op dit forum geen hulp mogen bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.