Ga naar inhoud

Stream Pc Kopen


kunoke

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen, Ik zou graag een pc willen kopen voor het streamen van games zoals minecraft tegen 60 fps 720p maar ik weet niet welke game pc ik nodig heb ik zou graag hebben dat er Windows op staat en dat ik 3 schermen kan aansluiten mijn budget is rond de 1100€, Ik heb gekeken op gamepc.nl maar de game-pc Max is daar veel te duur (1400€) met Windows erbij en ik kan maar 2 schermen aansluiten. En qua uiterlijk maakt het niet veel uit maar ik zou ook niet zo graag een game-pc hebben met zo'n rare vorm. Weet iemand een goede pc voor mij

 

Alvast bedankt

 

G.R Kuno

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link die superjona gaf is verouderd. Dit is de juiste link naar het stappenplan:

Klik met de rechter muisknop op de rode titel en kies dan 'Koppeling openen in nieuw tabblad'.

Op die manier blijven er twee tabbladen van dit PCH forum openstaan in je browser: zowel dit topic als het stappenplan. Dan kun je makkelijk heen en weer switchen om te  lezen en te antwoorden.

Succes!

 

(verder laat ik het advies geven over de samenstelling graag over aan superjona...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link van superjona was verouderd, maar ik gaf je de goede link. Ik neem toch aan dat je wel kunt klikken op de link die ik je gaf, maar dat dat misschien geen effect gaf?

Scrol dan naar boven op deze pagina, totdat je dit ziet:

 

581874d75af0f-Aan-_en_verkoopadvies.png

 

Klik daar op Aan- en verkoopadvies.

Op de pagina die dan opent klik je op de titel van het eerste topic dat je ziet: "Lees dit eerst voor je een topic plaatst!"

Lukt dat wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.