Ga naar inhoud

game pc kopen


Aanbevolen berichten

hallo ik wil graag een game pc kopen maar weet niet waar ik dat het beste kan doen.

 

ik wil hem voor gamen gaan gebruiken 

 

mijn budget is rond de 1000 euro maar het mag hoger

 

ik zou er graag een i7 en een 1060 6gb in willen

 

ik ga niet overclocken

 

ik ga hem niet zelf in elkaar zetten

 

ik hoop dat jullie kunnen helpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Rickerplays!

 

Misschien is het een idee om wel een samengestelde pc te nemen maar hem door de fabriek in elkaar te zetten. Dat lijkt me de beste optie voor jou in prijs/kwalitet verhouding.

Veel succes!

mvg

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, jonasthegamer zei:

Heyy Rickerplays!

 

Misschien is het een idee om wel een samengestelde pc te nemen maar hem door de fabriek in elkaar te zetten. Dat lijkt me de beste optie voor jou in prijs/kwalitet verhouding.

Veel succes!

mvg

Jonas

weet je miss waar ik dit het beste kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, RickerPlays zei:

weet je miss waar ik dit het beste kan doen

Ik heb vlak na dat ik reageerde op bericht iemand gevraagd om je hier even verder te helpen.  Hij is echt goed in dit soort dingen. Normaal gezien zou je zijn reactie hier binnen maximaal een dagje of 2 hier moeten zien verschijnen! Veel succes nog!

mvg

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, superjona zei:

Een (geassembleerde) samenstelling zal zeker een betere prijs-kwaliteitverhouding kunnen bieden.

 

Kan je eerst even dit lijstje invullen? Dan kunnen we je beter helpen. :)

Waarvoor heb ik een PC nodig?  ik wil hem voor gamen gaan gebruiken en voor mijn youtube kanaal

Wat is mijn budget?  tussen de 800 - 1200 het mag hoger maar liever niet

Een merkcomputer of een samenstelling? samenstelling

Ga ik overklokken?  nee 

Ga ik later upgraden? pas als je het echt nodig is

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? denk het niet

Ga ik zelf assembleren? ik vind het makkelijker om ergens te laten doen maar ik wil het ook zelf doen als dat goedkoper is

Heb ik een besturingssysteem nodig? nee

Ga ik zelf installeren?  alleen als ik hem zelf ga bouwen

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? als het kan binnen het budget een geforce gtx 1060 6gb en een i7 6700 

Heb ik nog randapparatuur nodig?  een beeldscherm van 24 inch maar die doe ik niet met het budget

Heb ik specifieke wensen? een stille pc er mag natuurlijk wel een beetje geluid van komen maar niet dat je het in een video kan horen

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel?  ik woon in nederland en de winkel maakt niet uit zolang het maar de goedkoopste is

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze samenstelling voor je gemaakt: een erg snel systeem met GTX 1060 6GB en een i7 6700, samen met een goed uitgerust moederbord, degelijke processorkoeler, 16GB DDR4 RAM-geheugen, een mooie behuizing, een degelijke en stille 650W voeding, een supersnelle 256 GB SSD en nog eens een opslagschijf van 2 TB. Ik heb er geen assemblage bijgestoken omdat ik nu al wat over het budget zit. Kijk ook even in m'n handtekening hieronder voor een kortingsactie i.s.m. Azerty.nl. 

 

Wat de monitor betreft zou ik dit exemplaar van Iiyama aanraden, die biedt uitstekende responstijden en verder ook prima beeldkwaliteit. Als je echter wat meer aan je monitor wilt uitgeven, kan je ook voor deze BenQ kiezen met een kleurgetrouwer en gedetailleerder IPS-paneel én scherpere 1440p-resolutie. Deze scherpere resolutie is bovendien geen enkel probleem voor je videokaart, die is sterk genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.