Ga naar inhoud

Vraag over pc van mijn oma


Daandw

Aanbevolen berichten

De oplossing bij het probleem van diegene van de link had uiteindelijk te maken met de videokaart. Deze pc heeft geen video-kaart moet ik er dan toch vanuit gaan dat het een probleem met het moederbord of de processor is? Zo ja, wat vind je van de optie die ik bovenaan heb beschreven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt van die nieuwe pc? Wel ik zou het toch overwegen. Als het een pc voor je oma is zou ik gewoon een merk computer kopen en geen samengestelde. (Tenzij je oma Gragt gamet of iets in die aard maar dat denk ik niet😉) 

Misschientoch eens mee langs de winkel gaan met de computer want aan het moederbord kan je beter zelf niet sleutelen. Veel succes nog!

Groetjes

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan,

Volgens mij kan heet ook malwarezijn die dit veroorzaakt. Een clean install kancal veel verandering brengen. Natuurlijk eerst je virusscanner en laten scannen! Veel succes nog!

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een grafisch probleem, het vervangen van de CPU (met geïntegreerde GPU) zal het probleem dan ook oplossen.

 

Een i5 is zeker en vast 'too much', voor een derde van de prijs kan je deze Pentium nemen die voldoende snel is voor de doeleinden. Je kan dan dit nemen als bijhorend moederbord en je kan het oude RAM-latje meenemen naar het nieuw moederbord. 

 

Verder zou ik ook kijken voor een SSD die zeker en vast een veel vlotter snelheidsgevoel zal meegeven: een goedkoop model zoals deze SanDisk zal al voor een groot verschil zorgen. Wel niet vergeten dat je ook een nieuwe Windows-licentie zult nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.