Ga naar inhoud

panda pro 2016


Aanbevolen berichten

Panda pro 2016 antivirus en firewall schakelen automatisch uit.  Hulp van panda vertelde me om uninstall te doen en dan terug te downloaden.  De uninstall is gelukt, maar ik kan het niet meer downloaden.  Telkens ik mijn activeringscode invoer, krijg ik de mededeling dat die reeds in gebruik is.  Ik heb betaald tot 2018, hoe los ik dit op?  Ik heb ondertussen windows defender ingeschakeld, maar denk niet dat dat voldoende beschermd.

Ik ben een strop en zit strop.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, decalude zei:

Telkens ik mijn activeringscode invoer, krijg ik de mededeling dat die reeds in gebruik is.  Ik heb betaald tot 2018, hoe los ik dit op?

Ik denk dat je daarvoor ook best de hulp inroept van Panda zelf.

Je kan het proberen met eerst een registeropruiming te doen met CCleaner (zie hieronder) maar als dat neit helpt, zou ik toch Panda contacteren.

 

Download CCleaner (als je het nog niet hebt). Installeer het (vink alle aangeboden extra's uit) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Niet via Reports reageren maar in dit onderwerp.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
26 minuten geleden, decalude zei:

Door familiale omstandigheden ben ik er niet meer ingeslaagd te reageren.

Daar hebben we begrip voor maar we konden het niet weten.

 

Fijn dat de installatie nu toch gelukt is. En bedankt voor de feedback.

Omdat het probleem nu opgelost is kunnen we het onderwerp sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.