Ga naar inhoud

wachtwoord inloggen


bernard

Aanbevolen berichten

al geprobeerd met het gewoon blanco te laten?

 

oeps, blijkbaar heb ik verkeerd gelezen want je moet het telkens goed ingeven (las ik in je beginpost) - klopt?

en nog een vraagje: je hebt het wel degelijk over het opnieuw opstarten en niet over het uit slaapstand komen?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt , uit de slaapstand komen kan ik gewoon beginnen.

Het is alleen met ( opnieuw ) opstarten .

 

Misschien niet onbelangrijk te vertellen is : Het was in het begin ook met uit slaapstand en opnieuw opstarten .

Toen heb ik bij gebruikersacount  gevraagd  nooit meer wachtwoord  te vragen .

Daarna was het bij uit slaapstand komen wel goed ( dus geen wachtwoord meer invullen ) maar

bij opnieuw opstarten heeft het dus niet geholpen.

Vandaar dat ik jullie maar weer eens heb ingeschakeld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je dan nog kan proberen is wat hier staat.

 

Anders kan je nog eens proberen met een herstelpunt terug te gaan zetten, kijken of je er vanaf bent, dan die app terug installeren en kijken of die het beïnvloed.

 

(en zelf zit ik met een soorgelijk probleem sinds twee dagen (na een Windows update ???) : als mijn schermbeveiliging uitvalt na zoveel minuten (staat ingesteld), krijg ik bij het aantoetsen van mijn toetsenbord niet meer gewoon mijn actief scherm, maar wel eerst een aanmeldingsscherm waar ik dan op Aanmelden moet klikken.

't Moet ergens een vinkje zijn vermoed ik, maar 'k heb al van alle vinkjes aan- en afgeklikt, maar geen verbetering. (zo zie je maar)  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer , maar ook dit heeft niet geholpen

Dat het installeren van de App van Horizon go   de oorzaak is , is voor mij geen twijfel

En ook duidelijk is dat het mis ging na de account aanmaken  voor de App voor Horizon .

Wat mij verder opvalt is :   ook na het installeren van de App , heb ik bij zowel bij slaapstand als bij opstarten rechtsonder in beeld het wifi verbonden schermpje

Die gaat dan vanzelf wel weer weg , maar toch weer iets nieuws

Ik doe er een paar prentjes bij van de mogelijkheden bij het opstarten , alswel de configuratie scherm

Staat daar niet teveel van het goede in ?

Misschien vinden jullie het niet goed dat mijn mail adres er staat , verwijder ze dan maar als jullie ze gezien hebben

geinst progs.jpg

 

 

 

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 'jammer, 't heeft niet geholpen': slaat dat ook op het terugzetten van een herstelpunt?

 

(en 'k heb idd je plaatjes maar verwijderd, je mailadres staat wel niet als tekst op onze site, maar toch. 'k bekijk ze straks even wat rustiger en eventueel kan ik er nog een/enkele terugplaatsen, maar 'denk niet dat ze echt nodig zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen herstel gedaan , want ik zou niet weten hoe ik de app weer terug moet installeren .

Daar heb ik hulp bij gehad .

Maar als het niet anders is , dan wil ik de app wel weer helemaal verwijderen , en dan maar gewoon even inloggen

Zo vaak komt dat natuurlijk ook niet voor .

 

Maar kun je me dan eventueel als dat gaat gebeuren vertellen hoe ik de app en het microsoft account moet verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.