Ga naar inhoud

wachtwoord inloggen


bernard

Aanbevolen berichten

Dit heb ik eens even rustig bekeken , en daarna nog rustiger , maar dit durf ik niet aan .

Het risico om teveel te verliezen is mij te groot .

 

Maar wat gebeurt er als ik op de app op mijn bureaublad  rechts klik , dan zie ik staan  :  installatie ongedaan maken .

Zou dat al niet voldoende zijn ?

Of een herstel doen naar een datum dat ik dit nog niet had  ( als die datum er nog is !!! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een herstel gedaan , ik dacht baat het niet schaad het niet .

En jawel , de app is weg en ik kan gewoon opstarten zonder wachtwoord in te vullen .

Dus het is weer zo als het was .

M.a.w. ik doe hier verder niets meer aan , want ik ben allang blij dat het weer zo is .

Mag ik je bedanken voor de hulp , en tot een volgende keer .

Dus afsluiten ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag meegedacht Bernard - en het is je dus goed gelukt, mooi zo.

 

'k laat het nog even openstaan voor-geval-dat (het zou terugkomen binnen een paar dagen - wat ik wel niet vermoed, maar je weet maar nooit - en afsluiten, moet ik dan toch doen, jij kan het zelf niet meer sinds de nieuwe forumsoftware)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic

Hier ben ik weer .

Ik heb na die tijd verschillende ,, mankementjes ,, gehad die heb ik zelf op kunnen lossen .

Maar nu wol ik een programma downloaden , en dan krijg ik een scherm waar ik me geen raad mee weet .

Zie bijlage

1a.JPG

aangepast door droske
Onderwerpen samengevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast opende dit topic
Op 8-12-2016 om 15:12, bernard zei:

Maar nu wol ik een programma downloaden

Je zult het al gedownload hebben en je krijgt die foutmelding bij het installeren denk ik. Klopt mijn veronderstelling?

Om welk programma gaat het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps , je was me net een slag voor , want ik had willen vertellen dat ik het weer voor elkaar heb .
je had me trouwens ook niet kunnen/mogen helpen , want het ging om spotnet .

En dat ondersteunen jullie dacht ik niet .

Maar met de vraag stellen heb ik daar nooit aan gedacht omdat het voor mij een fijne site is .

 

Maar zoals gezegd , het werkt weer , alleen het is een oudere versie geworden

 

Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.