Ga naar inhoud

Word-vierkantje


snowi

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, snowi zei:

Dan stelde ik vast dat je met deze pijl de tekst (zoals een afbeelding) kunt wijzigen naar gewenste grootte

waaruit blijkt dat je eigenlijk geen tekst plakte maar wel een plaatje (van een tekst

 

en hier zit het hem dus:

Op 6-12-2016 om 20:23, snowi zei:

Een vierkantje verschijnt soms na het plaatsten van een gekopieerde tekst of snapshot

als je een snapshot (van een tekst) plakt, plak je eigenlijk een plaatje en krijg de vierkantjes om je plaatje te verplaatsen of te vergroten

 

Je zin had dus eigenlijk moeten zijn: een vierkantje verschijnt na het plaatsen van een snapshot.

Als je ècht tekst kopieert en plakt, zal je het niet hebben.

 

Nu het is opgelost dus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer,

 

Sorry voor mijn verwarde vraag. ik had u zoveel verdriet kunnen besparen ...:blush: Maar ikzelf ben nu echt gelukkig met de oplossing dat ik al zolang uitprobeerde!

Zo is het.  PCH maakt mensen gelukkig :top:

 

Wel, ik had ook al ondervonden dat tekst markeren van een website en daarna plakken soms wel en soms niet lukte zonder vierkantje. maar als ik nu op zo'n geplakte "tekst", lees snapshot dus, ga staan, zie ik het ook als een geheel (blauw) rechthoekig vlak/blok oplichten en kan ik niet apart een stukje tekst markeren om te wijzigen of deleten.

Dus ja, een echt snapshot...

 

voorbeeld van een site waar het me ook overkwam:

 

ScreenShot036.jpg

 

en ja, dus niet apart te markeren tekst. Wel als ik plakte als tekst.

 

RE: Begrippen uit de keuken, 25 Aug. 2006 16:39

Hallo,

das habe ich in einem alten AH-Heft gefunden:

250 gr donkere couverture (banketbakkerschocolade)

Viel Erfolg beim Kochen und Backen 

Groetjes

Susa

 

Dank voor de reactie en nog een fijne avond.

NB  Wilt u een slotje plaatsen? Ik weet niet meer hoe ik dat doen moet.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.