Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Carolinepe

Medion pc Windows xp. Ik krijg alleen nog maar tekst te zien..

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij helpen met wat ik moet doen? Ik heb een medion laptop (akoya E1210)

als ik de laptop wil opstarten komt er alleen maar tekst.. Ik kom niet meer uit op de hoofdpagina van de laptop.. Dit komt er te Voorschijn:

'Veilige modus'

veilige modus met netwerkmogelijkheden

'veilige modus met opdrachtsprompt'

ook komt er op' Windows normaal starten'

ik heb alles al gebrobeerd maar kom steeds terug uit op de tekst met wat ik hierboven aan gaf. Kan iemand mij helpen aub?

aangepast door Carolinepe

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Waarschijnlijk een defecte harde schijf.

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc.

Brand de ISO als image op een lege cd.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd.

Als de tool is opgestart, accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je de harde schijf kan selecteren.

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test.

Wat geeft dit als resultaat?

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!