Ga naar inhoud

Sychronisatie Gmail werkt niet


romijo

Aanbevolen berichten

 had 'm al verwijderd met revouninstaller even opnieuw geinstalleerd  en geprobeerd ik kom wederom niet waar ik moet zijn pff... beetje eng

ik moet nu gaan vanmiddag rond 12.30 a 1300 uur weer even thuis

vr. gr. Romijo

 

nadat ik een youtubefilmpje voor partner over voetbal gedownload had (eerder in bericht)

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

tot 3x toe geprobeerd op de 2 verschillende manieren om in veilige modus te komen maar helaas ik kom niet bij het scherm wat ik als voorbeeld zie vanuit jouw link                                     ik ik heb Firefox nu weer verwijderd met revouninstaller dus grondig verwijderd

het lukt me niet ik kom steeds in de schermen boot uw pc en dat wil ik nu niet dan ben ik dadelijk verder van huis

ik heb oude pc's weleens ge-reboot  en help andere mensen thuis soms wel eens maar dit durf ik niet aan

dus ik zal er moeten leren leven dat m'n Gmail niet werkt naar behoren

kan 'm ook niet verwijderen want juist met deze mail overal aangemeld

zit soms te twijfelen zal ik dan toch google chrome nemen maar die vind ik niet zo fijn werken

ben even radeloos

 

ga nu m'n dagelijkse verplichtingen weer even doen

bedankt voor alles ik kijk vanavond of later op de middag nog eens

 

fijne dag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjonge tjonge toch laptop al lange tijd niet gebruikt update, muis batterij leeg, browser verouderd maar goed

is weer up to date

maar helaas ook daar geen binnenkomst van email niet in IE en niet in mozolla Firefox

dus een ding uit gesloten ligt niet aan de pc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, romijo zei:

tjonge tjonge toch laptop al lange tijd niet gebruikt update, muis batterij leeg, browser verouderd maar goed

is weer up to date

maar helaas ook daar geen binnenkomst van email niet in IE en niet in mozolla Firefox

dus een ding uit gesloten ligt niet aan de pc

 

 op Galaxy S6 werkt de Gmail ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.