Ga naar inhoud

Sychronisatie Gmail werkt niet


romijo

Aanbevolen berichten

 ik gebruik mozille firefox dat had je al gezien die heb ik in de onder taakbalk zitten klik op het icoon en geeft aan

u heeft een onbeveiligde verbinding dan ga ik (zie afbeelding) naar huisje bovenin en kom ik op google zoeksite heb ik zelf ingesteld natuurlijk

dan kan ik sommige websites bereiken maar b.v. het cliëntenportaal van mijn moeder niet daar kan ik al vanaf donderdag niet meer in

 

volgens mij werkt de Gmail ook nog niet naar behoren

 

kortom nog dezelfde problemen

 

heb zojuist de update van windows gedaan doordat het systeemherstel naar een eerdere datum was gegaan

en dit is dus gewoon gelukt.

 

nu heb ik juist geprobeerd :withstupid:met internet explorer die geeft volgens mij tot nu toe geen problemen

daarmee kan ik bv wel naar het cliëntenportaal

daarin zie ik ook mijn favorieten weer staan en niet in firefox

was ik juist van explorer af en vond het prettig met mozilla firefox en krijg je dit weer

in mozilla firefox had ik inmiddels ook favorieten staan maar zijn niet zichtbaar

Knipsel1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat je Firefox gebruikte begreep ik maar ik wilde graag weten of je de problemen ook in IE en/of Chrome heb.

Dus na dit bericht begrijp ik eruit dat je problemen alleen in Firefox heb, dus de problemen doen zich alleen in Firefox voor dus moeten we ons daar op concentreren.

Doe het volgende;

 

Firefox met uitgeschakelde add-ons starten

  • Klik op de menuknop 2014-01-10-13-08-08-f52b8c.png en klik daarna op Help 2014-01-10-13-10-08-eaa722.png .
  • Kies voor de optie Herstarten met uitgeschakelde add-ons vanuit het menu Help.

    55238178902c7-no-add-ons.png
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Herstarten om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden gestart.
  • Heb je nu nog dezelfde problemen met Firefox?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.