Ga naar inhoud

Locatie niet beschikbaar: c:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik heb een programma genaamd wallpaper engine via steam gedownload.

Als ik zelf wallpapers wil maken zegt het programma:  "Locatie niet beschikbaar: c:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. De locatie kan een harde schijf op deze computer of het netwerk zijn. Controleer of de schijf is geplaatst, of u verbinding heeft met het netwerk of internet hebt en probeer het daarna opnieuw. Als u ook dan niets kunt vinden, is de informatie mogelijk verplaatst of verwijderd. "

 

Ik heb op een andere forum gezien dat er een RSIT-logje nodig was, die zit hier dan ook bij.

Ik vroeg me af hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen aanwijzingen van een besmetting.

Enkel je java installatie is verouderd maar dat heeft niets met het probleem te maken.

 

 

22 uren geleden, Fr3aky zei:

"Locatie niet beschikbaar: c:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.

Het is normaal dat je deze foutmelding krijgt want de map c:\Windows\system32\config\systemprofile is een beschermde locatie en dus is alles wat in die map staat ook beschermd.

 

Wanneer krijg je juist die foutmelding?

Bij het opstarten van het programma of bij het opslaan van de gemaakte wallpapers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Kijk eens of je daar iets kan instellen voor standaard locaties of iets dergelijks.

'k zit ook in die richting te denken:

als ik dit lees:

Op 7-1-2017 om 14:22, Fr3aky zei:

Locatie niet beschikbaar: c:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is

dan lijkt het mij of het programma naar een map Desktop wil schrijven die dus niet in dat pad staat.

Gezien het blijkbaar om een wallpaper gaat, moet de achtergrond (daar naartoe?) weggeschreven worden maar lukt dit niet.

 

Staat er wel een map Desktop in je (sub)map systemprofile?  (of kan je - zie wat Kweezie schrijft - zelf niet ergens aangeven wààr je achtergrond moet opgeslagen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.