Ga naar inhoud

Lokaal systeem: Service Host


Gamerboy098

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb nu een aantal weken last van heel veel lokaal systeem service hosts. Er zijn zeker 9 aparte processen... Op zich is het geheugen of processor gebruik niet abnormaal maar het aantal van de processen maakt me vooral zorgen. Ik heb al een virusscan gedaan met malwarebyte anti malware(geen resultaat...). Bovendien gebruik ik elke week CCleaner en eens in de maand SmartDefrag. Is het normaal dat er zo veel dezelfde processen draaien? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat aantal van 9 is op zich niks bijzonders.

een virusscan met malwarebytes: mbam scant nu juist niet op virussen, daar heb je een (hopelijk) constant meelopende virusbeschermer voor.

heb je al getest met die virusbeschermer?

waarom concludeer je dat je nu al een aantal weken last hebt van die svchosts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mijn constant draaiende virusscanner (eset smart security) heeft niets gevonden en nooit een waarschuwing gegeven...

De reden dat ik het nu pas meld is dat er op verschillende sites staat dat het Windows Update kan zijn. Leek me niet zo heel erg vreemd dus ik liet het maar. Gisteren ging ik even kijken hoe ik m'n pc weer wat sneller kan maken (overbodige processen en programma's verwijderen) en toen ben ik gaan zoeken... Er was niet echt een duidelijke oplossing. Vandaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.