Ga naar inhoud

lumia 550


Aanbevolen berichten

Nee, dat is niet mogelijk.

Ieder besturingssysteem heeft zijn eigen Store (= winkel)

Jouw telefoon draait op Windows 10. Jij moet dus gebruik maken van de Windows Store.

Google Play is bedoeld voor telefoons en tablets die draaien op een versie van android.

De App Store is bedoeld voor telefoons en tablets die draaien op iOS, een besturingssysteem van Apple

 

Een app die gemaakt is voor android of voor iOS, werkt niet op jouw telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan porrelaar,

dank voor uw uitleg.

indien mogelijk nog deze 2 vragen:

1) ik zou graag "crashform", zijnde een app die toelaat om bij een verkeersongeval melding te geven bij de verzekering, installeren, doch dat vind ik nergens via win10.

 

2)ook zou ik willen de app van "bancontact", om betalingen te doen, willen installeren. bij het downloaden krijg ik steeds de vermelding (fout: 0*80073cf9).

zegt u dat iets?

dank en groeten,

grijzegeus

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb jij over de app Crashform dit artikel van hln.be gelezen: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3058798/2017/01/19/Ongeval-Aangifte-doen-kan-voortaan-via-app.dhtml

Daarin staat te lezen: " De app, beschikbaar voor elk type smartphone [...]". Dat is foute informatie. Deze app is namelijk niet beschikbaar voor Windows. De vereisten voor deze app vind je hier: http://www.assuralia.be/nl/perscorner/persberichten/752-aanrijding-aangeven-met-mobiele-app-crashform

Onderaan op die pagina staan de vereisten: iOS 9.0 of hoger, Android 4.4 of hoger.

Dat wil zeggen dat de app beschikbaar is voor een iPhone en voor een smartphone die draait op android 4.4 of hoger. Helaas niet voor jouw smartphone die draait op Windows 10.

 

Van de app Bancontact is wel een versie voor Windows beschikbaar: https://www.bancontact.com/nl/bancontact-app

Op die website klik je op de knop 'Haal het bij Microsoft'.

Jij krijgt dan echter deze foutmelding bij het downloaden van die app: 0x80073cf9.

Ik kan je daar geen panklare oplossing voor bieden, temeer omdat ik zelf geen Windows smartphone heb (sterker nog; ik heb helemaal geen smartphone), maar ik heb wel voor je gezocht met Google. De foutmelding komt blijkbaar vrij vaak voor.

Klik op de volgende link: 0x80073cf9 windows phone 10

Kijk dan of voor jou de juiste oplossing erbij zit.

En mogelijk melden zich nog andere forumleden die hier wel ervaring mee hebben.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

aan porrelaar,

zeer bedankt voor je respons.

ik heb gedaan zoals in bijlage wordt beschreven.

ik wil er wel aan toevoegen dat deze werkwijze bij mij heeft geholpen, maar ik geen borg sta zo dit bij andere mensen ook zo zal zijn.

 

de bijlage werd verkregen via de door u opgegeven link nl. 0x80073cf9 windows phone 10

groeten en nogmaals bedankt

grijzegeus

 

bancontact.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan porrelaar ,

als u zoveel moeite doet om een oplossing te geven is het wel mijn plicht u daarvan op de hoogte te stellen, misschien een ouderwetse gedachte maar zo is hget voor mij.

met dank.

 

 

aan kweezie wabbit, het onderwerp mag worden afgesloten.

ik zou het zelf doen maar weet niet hoe.

groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.