Ga naar inhoud

Outlook back-uppen contactpersonen


h.dereus

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil een back-up maken van m'n contactpersonen in Outlook (2010) en deze op een andere partitie dan de C-schijf zetten.

Ik volgde de stappen via 

https://www.pcleek.com/tips/e-mail-tips-n/107-ms-outlook-2010-2013-back-up-van-contactpersonen

Als ik de laatste stap gedaan heb en het desbetreffende bestand open, dan krijg ik een Excell-bestand te zien, waarbij alle gegevens door elkaar lijken te lopen. Er zit niet echt een structuur in het bestand.

Is dit normaal, of doe ik iets verkeerd?

Mvg.,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat je gekozen hebt voor het type Door komma's gescheiden waarden. Dat is ok wanneer je de contactpersonen vanuit dat bestand wil importeren in een ander e-mail programma.

In uw geval is het wellicht je bedoeling over een back-up te beschikken die je in geval van nood kan terugzetten in Microsoft Outlook (alle versies). Je moet dan gaan voor het type: Outlook-gegevensbestand (.pst). Een pst bestand kan enkel gelezen worden door M$ Office Outlook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.