Ga naar inhoud

mail beantwoorden met eigen briefpapier


spike666

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik gebruik Outlook 2010 en Windows 7.

 

Ik heb in outlook een briefpapier aangemaakt met een standaarbegroeting en onderaan een adresbalk. Telkens ik een nieuwe email wil verzenden wordt dat briefpapier gebruikt.

 

Nu zou ik bij het beantwoorden of doorsturen van een email willen hebben dat dit briefpapier ook gebruikt wordt. 

 

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik bedoel dat ik zou willen dat bij het beantwoorden van een mail, onderaan mijn antwoord telkens mijn bedrijfsgegevens (naam, logo, adres, tel, fax,...) komen te staan.

Dat briefpapier waar ik het over heb is eigenlijk een wit blad met die bedrijfsgegevens op. Het is geen papier met vogeltjes op de achtergrond en een krulkadertje rond.

Het ziet er vrij eenvoudig uit.

Het moet mogelijk zijn want mijn mails worden ook zo beantwoord.

Ik ben eens gaan kijken op die pagina en las het deel ivm handtekening. Eens geprobeerd en 't werkt. De handtekening kan dus vanalles zijn zoals bedrijfsgegevens , foto,...

Je kan instellen wanneer de handtekening gebruikt wordt: bij nieuwe mail of antwoorden en doorgestuurde berichten of beide.

Dat briefpapier heb ik dan niet meer nodig en mag afgevinkt worden.

 

Bedankt voor de hulp en tot een volgende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.