Ga naar inhoud

Windows update


agie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

20 uren geleden, agie zei:

Tot nu toe blijft de update weer hangen.

 

 

Wat versta je onder hangen?????

 

Het terug zetten naar een vorige versie werd niet gevraagd. Het uitvoeren van Windows repair is zo zinloos geweest.

In de tweede afbeelding krijg je de kans om de Upgrade te installeren wat gebeurt er dan?

 

19 uren geleden, agie zei:

ik heb nu de pc teruggezet naar de vorige versie en onmiddellijk via de  Windows 10-upgradeassitent  de download aangeklikt en zie daarna de afbeeldingen van wat er gebeurt.

 

w.JPG

q.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest vorig bericht geen gunstig resultaat opleveren en je wil toch de upgrade in je bezit hebben....geef ik je alvast de link door waar je het hulpprogramma kan starten om de upgrade proberen uit te voeren omdat ik vanavond geen tijd meer heb.

Zorg wel dat je persoonlijke bestanden, e-mails,....... veilig stelt.

 

Tijdens de Upgrade hoef je geen serienummer in te voeren. Via deze link kom je op een pagina terecht waar je de knop Hulpprogramma nu downloaden terug vindt. klik erop.

Lees ook eerst de instructies. Kies voor Upgrade.

 

De eerste schermen die je krijgt als je de tool opstart:

 

 

 

 

2017-02-20_19h35_35.png

2017-02-20_19h35_45.png

2017-02-20_19h35_53.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link aan geklikt volgens afbeelding en daarna  volgde een upload en het installeren maar bleef het scherm ruim 8 uur hangen bij het opstart Acer logo .

Dat leek me toch erg lang ....( omdat ik ook mijn pc nodig had).  Als ik weet dat het nog veel langer kan duren , blijf ik wachten ....dus als het zin heeft om alle stappen weer opnieuw te doen?.......... dan wacht ik wel tot wanneer jullie me zeggen wanneer te stoppen. Is het nodig om Windows Repair te herhalen?

 

 

Knipselqq.JPG

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, agie zei:

Is het nodig om Windows Repair te herhalen?

Neen dat heeft geen zin meer.

 

Ik denk dat je de instructies van clarkie niet goed begrepen en uitgevoerd hebt, maar ik kan me vergissen.

Als je die door clarkie gegeven link opent en op de knop Hulpprogramma nu downloaden klikt dan wordt het bestand MediaCreation Tool gedownload.

Standaard komt dat bestand in de map Downloads terecht. Daar moet je op dat bestand dubbelklikken om het uit te voeren.

 

Volgens je laatste afbeelding heb je echter op je bureaublad op de snelkoppeling Windows 10 Upgrade(1) geklikt en dat was niet de bedoeling. Die (1)  geeft trouwens al aan dat dit al de tweede gelijkaardige snelkoppeling is die op je bureaublad is geplaatst. Mijn buikgevoel zegt me dat de procedures niet altijd volgens de regels verlopen zijn. Dat is enkel een vermoeden en hoegenaamd geen verwijt hoor. Moest je er een kenner in geweest zijn dan zou je ons ook niet nodig gehad hebben hé.:D

Ik stel voor dat je de procedure afbreekt en wacht op een volgend advies van clarkie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2017 om 09:01, abbs zei:

 

Ik denk dat het hierdoor is misgegaan. Na het aanklikken van de link heb ik letterlijk de optie "UPDATE NOW" gekozen en opende niet  Media creation tool en daardoor ben ik in een cirkel gaan draaien......Sorry en jammer van al die tijd.Ik wacht verder af.

 

qq.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.