Ga naar inhoud

Kritieke fout !Uw startmenu werkt niet !!


Mespreuve

Aanbevolen berichten

Kritieke fout ! Uw startmenu werkt niet! De volgende keer dat u zich aanmeldt zal geprobeerd worden dit te herstellen .

Ik heb alles al geprobeerd om dit op te lossen ( via forums e.d . ) maar niets lukt behalve het volgende :

Klik met de rechtermuis op het ikoontje van het startmenu en selecteer : TAAKBEHEER

Taakbeheer gewoon openen en terug sluiten !!! . Het probleem is opgelost. ( Althans zolang je de computer niet terug heropstart want dan is het terug daar)

 

Wie kan dit begrijpen of definitief oplossen ??

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Bedankt voor de reactie !

maar toch maak ik mij de volgende bedenking :

De Pc wordt gebruikt door 2 gebruiker accounts : Ikzelf en mijn echtgenote .

Het probleem doet zich enkel voor op de gebruiker account van mijn echtgenote en niet bij mij.

Toch bizar , hé .

Zou het kunnen dat het iets met Facebook te maken heeft , want enkel zij gebruikt deze sociale Media ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel je met heropstart: de pc uitgezet en bij het aanzetten was het weer hetzelfde?

ga dan eens naar start - klik op het pijltje naast afsluiten en kies de optie 'opnieuw opstarten'

(w10 uitzetten dan gaat w10 in een soort slaapstand om jou de idee te geven dat het weer aanzetten sneller verloopt. met als gevolg: staat er ' een bitje verkeerd ' dan blijft dat berkeerd staan, tót dat je de je beschreven herstartoptie hebt benut...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde dus geen heropstart / reboot maar een herinstallatie van windows over de oude windows heen - zie trouwens die link.

 

Wat je als eerste stap ook kan proberen: windowsknop > opdrachtprompt (als administrator) > en daar dan intypen: sfc /scannow en dan enteren

(vergeet de spatie na sfc niet! of kopieer de tekst gewoon en plak hem in het opdrachtpromptvenster.

 

Je systeem gaat nu nagekeken worden op fouten en dat loopt uit op:

> er werden geef fouten gevonden

> er werden fouten gevonden en die zijn hersteld

> er werden fouten gevonden die niet hersteld konden worden.

 

Doe dit misschien best eerst en vertel wat er na het scannen vermeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.