Ga naar inhoud

Probleem bij Installatie Office 2010


zonzeehangmat

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik wil Office 2010 installeren. Zodra ik setup aanklik kom ik de volgende opmerking tegen: Taal van product wordt niet ondersteund. Ik heb al een cleaning programma laten uitvoeren om alle voorheen geinstalleerde oude Office bestanden te laten verwijderen. De taal van mijn laptop staat op Nederlands. Kunnen jullie mij misschien helpen dat ik toch Office 2010 kan installeren?

 

Alvast bedankt voor de suggesties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Office versie 2010. Ik heb het van een oud collega gekregen op een USB stick. Hoe kom ik erachter op welk besturingssysteem ik zit? Ben niet echt een wizkid op het gebied van computers. Ben handig in het gebruik van mijn laptop maar in technische gegevens ben ik een leek. Kun jij mij misschien helpen?

 

Groetjes,

Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, zonzeehangmat zei:

Office versie 2010. Ik heb het van een oud collega gekregen op een USB stick. Hoe kom ik erachter op welk besturingssysteem ik zit? Ben niet echt een wizkid op het gebied van computers. Ben handig in het gebruik van mijn laptop maar in technische gegevens ben ik een leek. Kun jij mij misschien helpen?

 

Groetjes,

Petra

 

 

Ik zit op besturingssysteem Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, clarkie zei:

Plaats de inhoud van de stick eens op je computer en probeer dan te installeren.

Ik vraag me ook af of het hier wel over een legale versie gaat.

Hi Clarkie,

 

Ik heb het overgezet op mijn harde schijf maar dan krijg ik nog steeds de melding dat taal van het product niet ondersteund wordt door het systeem. 

 

Groetjes,

Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2017 om 22:23, clarkie zei:

 

Ik vraag me ook af of het hier wel over een legale versie gaat.

 

 

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

 

Voer onderstaande uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan 
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 2/3/2017 om 22:23, clarkie zei:

Plaats de inhoud van de stick eens op je computer en probeer dan te installeren.

Ik vraag me ook af of het hier wel over een legale versie gaat.

 

@zonzeehangmat

 

Wil je eens op die tweede opmerking van Clarkie antwoorden a.u.b. ? Een Office-versie op USB-stick lijkt ons niet meteen een legale oorsprong te hebben. En indien dit niet het geval is, stoppen wij uiteraard onze ondersteuning. PCH werkt niet mee aan het oplossen van problemen van illegale software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.