Ga naar inhoud

laptop acer aspire ES 14


Michel Ludikhuyze

Aanbevolen berichten

hallo , mijn nieuwe laptop acer espire ES 14 heeft problemen met installeren van windows updates , komt melden dat er te weinig geheugen resteerd ; als ik dit nakijk blijkt er inderdaad van de +/- 30 GB , maar 1,8 GB beschikbaar te zijn !!?? . LTop is 2 weken in gebruik , ik speel geen games , download geen films ....

Ik deed reeds schijfopruiming , dan gaat het over enkele mb's . 

ik probeerde HighJackThis maar krijg de melding :

" your system dinied acces to host files . If any hjth domains are in this files , hjth may NOT be able to fix this ...."

Dan staat er / " go to start en type : C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts   ;  than press enter , find hjth reports and delete them , save file as hosts with quotes and reboot "

 

die opdracht heb ik dus nog niet gedaan .

heeft er iemand raad ?

 

systeem  : Intel Celerom cpu N3350

intel HD graphics 500

Windows 10 home  shader 5.1

Fysiek geheugen 1876 Mb 

 

met groeten en dank .

aangepast door Michel Ludikhuyze
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK op lange termijn zal ik wat geheugen moeten uitbreiden , maar pc is nieuw , als ik mijn bestanden nakijk is dat amper 1,5GB , de besturing Win10 vraagt zo een 3 GB . Met wat is die HD dan gevuld ?? En waarom kan hij geen updates niet meer doen , ;;en waarom kan ik geen HJth logje maken ? Mijn tijdelijke McAffee virusscanner is ook gestopt met updaten ( maar die ga ik vervangen door een ander gratis scanner of zo...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met de rechter muisknop op START en kies Schijfbeheer.

Vergroot het venster zodat alles getoond wordt. Maak er een screenshot van en plaats het in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.