Ga naar inhoud

USB STICK DATATRAVELER 2.0 wordt herkend maarstart niet op,map ontbreekt.


dvec

Aanbevolen berichten

Beste,

 

USB stick wordt geplaatst, geluidje bij plaatsen usb gaat af, hij geeft echter geen map (F)  aan in 'mijn computer, ga ik naar 'apparaten en printers'dan staat hij daar afgebeeld.

Klik ik op eigenschappen van de datatraveler dan kan ik kiezen voor 'door bestanden bladeren'... usb (F) kleurt grijs en ik kan niet openen...

Iemand iets gelijkaardigs aan de hand gehad en eventueel een oplossing? Met Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds korte tijd een ervaring rijker: ook ik had een stick die zelfs niet meer in verkenner of waar dan ook gezien werd.

Ik ben er in gelukt van er alles nog vanaf te halen met Minitool Partition Wizard - laat me er eerst wel bij zeggen dat ik er een Pro-versie van heb - dus ik weet niet of de free ook doet wat mijn versie wèl deed.

 

Indien je het ermee wil proberen, installeer het dan en kijk of je - als je rèchtsklikt op een partitie - ook volgende optie krijg:Plaatje.jpg.4d900a1ab3156ff78599317ea4830a91.jpg

(en ook of Copy niet 'greyed-out' is)

 

Als je over beide opties kan beschikken: a. kan je zien wat er nog op je stick staat en b. kan ik je verder helpen om ze te recuperen.

Vertel het in dat geval maar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere poging: kijk eens hier - er staan verschillende middeltjes op - probeer ze eens uit?

 

edit: is het belangrijk om je data terug te hebben of is je stick terug werkend te krijgen voldoende? In dat laatste geval: https://www.pc-helpforum.be/topic/62086-usb-stick-wordt-niet-meer-herkend-windows-10

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Passer

 

Even melden dat het niet gaat om een usb stick maar om een cd-r schijf 

alle andere cd-r en andere cd's werken wel gewoon normaal

 

het probleem met de bewuste cd-r - cd schijf dus is dat hij na een tijd wel zichtbaar wordt bij mijn computer

maar hij wil niet open gaan zoals andere dat wel doen om te tonen wat er op staat 

ook formateren of iets anders gaat niet 

de cd vertoont geen krassen of schijf rot

en toch gaat de cd niet open

 

tot nu toe heb ik enkel de mogelijkheid om elke dag gratis 2 bestandjes te recupureren vermoedelijk ben ik dan binnen enkele maanden klaar met alles er af halen

kiezen voor de betalende versie is voor mij geen optie omdat ik niet beschik over betaal mogelijkheden via het internet en deze  trouwens ook niet wens

dus tja ik denk dat ik dan maar verder moet klooien met de recover disc waarmee ik dus per dag 2 bestandjes kan afhalen

 

ik blijf het zeer raar vinden dat het 1 cd is die niet wil werken terwijl al de rest wel normaal perfect werkt en de cd ook geen fouten vertoond of krassen of wat dan ook

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Ine6 zei:

Even melden dat het niet gaat om een usb stick maar om een cd-r schijf

 

Op 7/3/2017 om 22:46, dvec zei:

USB stick wordt geplaatst, geluidje bij plaatsen usb gaat af, hij geeft echter geen map (F)  aan in 'mijn computer,

 

edit: maar nu ik het eens goed bekijk in het zicht van jouw topic,

 

dan denk ik dat jouw post hier in dit forum fout staat en dat die in jouw topic moest komen?

 

Dat het daar om een cd gaat, besefte ik, ik schreef er immers:  " Geen idee of het ook bij een CD werkt, maar nooit geschoten is altijd mis "

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.