Ga naar inhoud

internet explorer fout door minteken "-"


leeuwc

Aanbevolen berichten

Beste all, ik ben nieuw op dit forum en vond nog geen antwoord op mijn vraag.

Mijn Internet Explorer 11 for Windows 7 (laatste download) chasht elke keer zodra ik een  "-"  minteken invoer in de adresbalk, bijv. www.abc-def.com.
Ik heb Google als startpagina en (hopelijk) zonder add-ons, althans dat is wel de bedoeling.
Het lijkt alsof het min-teken fungeert als operator ipv. een character en dan meteen een fout veroorzaakt.
Hoe corrigeer ik dat ?
Thanks, Clemens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks kweezie

 

Door het adres met "-" niet in te voeren maar de link naar pc-help.be aan te klikken.
Firefox geeft geen fout.
Het kan ook in de startpagina Google zitten, ik probeerde alle add-on's uit te schakelen.
Ik startte opnieuw Internet Explorer direct op en koos dan weer Google als startpagina.
Maar dat  hielp niet.
Clemens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of deze tool kan helpen.

 

Download ResetBrowser

De download start automatisch.
Sla het bestand op (op je bureaublad bvb).

Sluit je browser.

Klik met rechter muisknop op het bestand ResetBrowser.exe en kies dan voor uitvoeren als administrator om te starten.

Je krijgt dan dit te zien.

 

resetbrowser

Klik nu op de knop Reset internet explorer en wacht tot de tool klaar is.

 

Controleer daarna of het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eerst wat kweezie wabbit je vroeg. Als dat helpt ben je klaar.

 

Hielp het resetten van Internet Explorer niet, dan heb ik misschien nog een tip voor je, maar alleen wanneer jij als antivirus KIS (Kaspersky Internet Security) gebruikt.

Het door jou beschreven probleem komt namelijk vaker voor bij mensen die als antivirus Kaspersky Internet Security gebruiken.

Zie daarvoor het volgende topic: https://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie11-windows_7/typing-minus-sign-causes-a-crash-after-installing/a0f22437-c8a6-49c1-b154-8eeb86e81f42

Het probleem doet zich voor bij gebruik van Kasperksky Internet Security 2016. De oplossing is dan versie 2017 van KIS installeren.

Klik op de volgende link voor meer info hoe je aan versie 2017 kunt komen: https://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=350254&view=findpost&p=2608365

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.