Ga naar inhoud

een nieuwe zooooo trage laptop


cloclo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

14 minuten geleden, cloclo zei:

euh die?:blush:

Ja, op het moment dat je het screenshot gemaakt hebt was het de service van Malwarebytes die je pc zwaar belaste.

Op andere ogenblikken kan het om een andere service gaan. Volg dat eens gedurende eerste minuten op nadat je de pc hebt afgesloten en opnieuw opgestart.

Maak nieuwe screenshots van zodra een andere service in "oranje" gaat.

Je gaat verschieten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het probleem. Ik heb er ook mee te maken op een oude computer van mij maar heb nog niet de tijd gevonden om naar een oplossing te zoeken.

Ik moet er eens werk van maken. van zodra ik een oplossing heb zal ik het melden.

Misschien leest er al iemand mee die een tip heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op Uitschakelen te klikken. <=== noteer wel eerst welke stonden aangevinkt (straks makkelijk met terug plaatsen).

 

Hoe werkt de pc nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht begin mij vree ammetant te voelen.....ongelooflijk hoe jullie blijven proberen, ondertussen zin om hem in de sloot te gooien :xd:

 

Krijg nu de pagina s helemaal niet open, via mail, deze wel, gelukkig.

 

Moet ik nu alles terugzetten? Ik heb natuurlijk stap per stap uitgevoerd en dat van dat noteren pas gelezen nadat ik alles heb uitgeschakeld :adore:

 

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.