Ga naar inhoud

sommige toetsen laptop werken niet meer


IE8

Aanbevolen berichten

Bij mijn oude pc's kon ik de toetsen er af nemen om stof e.d.m. te verwijderen.

Mijn Medion Akoya P7627T (MD98473)BE MSN:30016100 heeft echter een toetsenbord dat op een matje lijkt.

Heeft iemand hier ervaring mee of ik dit 'matje' eveneens mag verwijderen?

De ene na de andere toets begint immers dienst te weigeren. 

Bij voorbaat dank voor iedere reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE8,

Als u excact weet hoe dat je dat er terug kan opzetten is er geen enkel probleem

Als hij nog onder garantie valt doe hem dan aub terug naar de winkel ipv er zelf aan te schroeven

 

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst dezelfde vraag naar MyMedion gestuurd en ik ontving prompt (via een automatisch verstuurd mailbericht) volgend antwoord:

Geachte klant,
Uit uw voorgaande email blijkt dat de garantieperiode van het artikel reeds is verstreken ...

De garantieperiode is sedert 13 dagen verstreken, de dienstverlening eveneens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooraleer het toetsenbord te verwijderen ben ik er eerst eens over gegaan met een krachtige stofzuiger.

De toetsen werden daarmee opgetild en het stof weggehaald.

Dat was al voldoende om dit vervelende probleem op te lossen.

 

PS:  Als je deze oplossing wenst te proberen, verzeker je er dan eerst van dat je stofzuiger de toetsen niet opslokt!

         

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelost, mag afgesloten worden.

 

PS1: Op het internet vind je video's hoe verschillende soorten toetsenborden te verwijderen.

PS2: Op het internet vind je aanbiedingen om dit probleem voor jou op te lossen: niet opgelost, niets te betalen.

PS3: Indien nodig kun je je - eventueel voorlopig - behelpen door een USB-toetsenbord aan te sluiten, die vind je al voor minder dan 30 euro.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.