Ga naar inhoud

Gast jacques

Aanbevolen berichten

Gast jacques

beste mensen als ik een cd wil branden gaat alles vlot tot het einde van het programma.dan krijg ik het bericht kan cd niet mouten wat is er mis en kan iemand mij helpen.dank bij voorbaat:army17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jacques,

Ben je zeker dat het woord "Mouten" is?

Heb je dit steeds met hetzelfde prog / film / muziek die je wil weg schrijven of is het steeds iets anders dat je wil wegschrijven?

Of kan je misschien zeggen wat je wil wegschrijven? (Muziek, een programma, film ...)

Met vriendelijke groeten,

gallorum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jacques
hij bedoelt denk ik het mounten :confused:

welk programma gebruikt u ?

hallo yannick het is wel degelijk mounten sorry. ik werk met brandprogramma nero 7 en mijn computer is een notebook hp pavilion ze4400.alvast bedankt aan iedereen die hebben gereageerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jacques

beste be dup.ik denk dat de cd player kapot is en wel om volgende reden.ik heb nero verwijderd uit de software met de bedoeling terug te installeren ik krijg het niet meer opgestart.de cd wordt niet herkend. bedankt iedereen voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.