Ga naar inhoud

Verbinden met Office 365


Ellen1903

Aanbevolen berichten

Na het installeren van office 365 wilde ik outlook instellen en dus laten verbinden met office.

Ik krijg steeds een scherm vanuit window-beveiliging dat ik een wachwoord met geven van mijn microsoft-account.

Maar hij neemt mijn wachtwoord niet aan.

Ik heb het al eens gewijzigd om er zeker van te zijn dat het niet aan het wachtwoord ligt.

In bijlage een print screen van de opmerking. Op de blauwe balkjes staat mijn mailadres.

Wat moet ik doen want krijg er grijze haren van.

 

beveiliging.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het venster dat je daar krijgt gaat niet over het Microsoft account met bijhorend wachtwoord om Outlook te activeren. Maar is een Windows beveiliging.

 

Enkele vraagjes:

Welke Windows versie gebruik je?

Was je al Microsoft office Outlook gebruiker? Indien ja....Had je soms iets van outlook beveiligd met een paswoord?

Kan je bijvoorbeeld Word, Excel, ....wel openen en het account activeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst al bedankt om mee te denken. 😊

 

Ik gebruik Windows 10.

Word en Excel zijn inderdaad al geactiveerd. En ik had Outlook beveiligd met een wachtwoord maar ook dat wachtwoord is niet geldig op dit venster. 

Ik heb een nieuwe Office aangekocht. Mijn vroegere versie was gekoppeld aan mijn werk adres en deze heb ik aangekocht gelinkt aan mijn privé. 

Maar Outlook moet wel actief gemaakt worden aan hetzelfde adres als vroeger. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op het zoeken icoon naast de Windows knop.

Typ in het zoeken venster configuratiescherm

Klik op configuratiescherm in het resultatenvenster. 

 

2017-04-18_21h25_47.thumb.png.7c7e9bd8d4f27103bc35f7d1c46a12ec.png

 

 

Klik in het configuratiescherm op Gebruikersacounts.

 

2017-04-18_21h27_21.png.708d5c7e9a2a8bc0c3ccc433423daa88.png

 

In het volgend scherm klik je op Windows - referenties beheren.

 

2017-04-18_21h27_52.png.45f3e770eb8b494bab59bf7fdddf40b5.png

 

Dan krijg je onderstaand scherm. Verwijder daar alle referenties die betrekking hebben op Outlook.

Het aanpassen en in dit geval verwijderen kan door te klikken op het neerwaarts gericht pijltje achter de refentie.

Wat levert dit op als je outlook opent?

 

2017-04-18_21h28_13.png.c095ff32635f8668a12877229641ee2f.png

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Ellen1903 zei:

Maar Outlook moet wel actief gemaakt worden aan hetzelfde adres als vroeger. 

Ik vermoed dat het hier gaat om een activering van je Office 365 abonnement.

Daarvoor heb je de gebruikersnaam en het daarbij horende wachtwoord nodig. Dat is je normaal gezien bij aankoop van deze Office versie per mail bezorgd.

Zie, ter verduidelijking, onderstaande afbeelding

58f7a5081204f_Office365.jpg.079fe1a09d575f168d18a4693fbd5cd1.jpg

 

Mijn excuses indien ik het verkeerd voor heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@droske

 

14 minuten geleden, droske zei:

Ik vermoed dat het hier gaat om een activering van je Office 365 abonnement.

Daarvoor heb je de gebruikersnaam en het daarbij horende wachtwoord nodig. Dat is je normaal gezien bij aankoop van deze Office versie per mail bezorgd.

 

De gebruikersnaam en wachtwoord dat bij Office 365 heeft ze volgens bericht 1 al geprobeerd. Zie ook bericht 3 van Ellen1903.

Het gaat om een Windows beveiliging. En die heeft ze ingegeven in haar reeds bestaande Outlook. En deze beveiliging zorgt er voor dat ze niet in Outlook geraakt.

 

 

23 uren geleden, Ellen1903 zei:

 

Word en Excel zijn inderdaad al geactiveerd. En ik had Outlook beveiligd met een wachtwoord maar ook dat wachtwoord is niet geldig op dit venster. 

Ik heb een nieuwe Office aangekocht. Mijn vroegere versie was gekoppeld aan mijn werk adres en deze heb ik aangekocht gelinkt aan mijn privé. 

Maar Outlook moet wel actief gemaakt worden aan hetzelfde adres als vroeger. 

 

 

 

@Ellen1903

 

Heb je bij ook bij Windows - referenties gekeken. Klik eens op alle pijltjes en kijk naar welke toepassing verwezen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.