Ga naar inhoud

AVG versie2016


marevac

Aanbevolen berichten

Beste allen,

Normaal gezien zou mijn AVG moeten beginnen te scannen om 10h op Zondag,zo staat die ingesteld maar die kent precies geen uur want hij begint maar te scannen met 1a 1½ later

wie kan mij uitleggen waarom  het uur van deze laptop staat juist.

knipsel 35.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Stond je pc misschien in slaapstand op het ogenblik (10:00uur) dat de scantaak zou moeten uitgevoerd worden. Als je een vinkje plaatst bij Ook uitvoeren als energiebesparingsmodus is ingeschakeld dan zal de pc gewekt worden om de scantaak uit te voeren indien de pc zich op dat ogenblik in slaapstand bevindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

mijne pc was niet in slaapstand en stond al op vanaf 9h

Een vinkje zetten bij energiebesparingsmodus,ik wil dat wel eens doen hoor maar of dat zal helpen dat betwijfel ik, pas op ik trek daarmee niet je kennis in twijfel hoor of ik wil ook niet de betweter zijn maar ik zeg dat omdat op mijne desktop(ook een win7 met AVG op)en daar staat daar staat die energiebesparingsmodus ook niet aangevinkt en die staat ingesteld op Woensdag om  14h en die start perfect op het juiste uur.

Enfin ik zal dat eens aanvinken(moet dan wel wachten tot Zondag) :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Alhoewel je vindt dat zie scans overbodig zijn heb ik toch al meegemaakt dat hij fouten vind uiteraard als je niets op de pc doet zal er ook geen virus of dergelijke te vinden zijn maar sorry dat is eigenlijk geen antwoord op mijn vraag.

Op mijn desktop werkt dat perfect waarom niet op de laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, marevac zei:

Op mijn desktop werkt dat perfect waarom niet op de laptop?

Omdat je laptop mogelijk al eens in slaapstand terecht komt en je desktop niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.