Ga naar inhoud

gebruikersaccountbeheer


cormar

Aanbevolen berichten

hi , ik ben eindelijk op windows10 overgestapt en heb gelijk een probleem. mijn administratorsaccount is om mij onbekende redenen plotseling gewijzigd in gastaccount. nu kan ik nergens iets wijzigen of ergens inkomen , omdat gebruikersaccountbeheer telkens blokkeert . aan dat beheer kan ik niets wijzigen omdat ik geen administratorrechten (?) meer heb. wat kan ik nu doen om dit te repareren ?
mvg , cormar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, cormar zei:

mijn administratorsaccount is om mij onbekende redenen plotseling gewijzigd in gastaccount

 

Ben je zeker dat het om dezelfde account gaat? Kijk daarvoor de inhoud van de persoonlijke mappen eens in, zo kun je vaststellen of de inhoud herkenbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi , bedankt voor je reactie. ja , want ik zie geen ander account in gebruikersaccounts (configuratiescherm). alles hetzelfde , alleen i.p.v. administratoraccount staat er nu gastaccount. met alle vervelende gevolgen , ik kan bijna niets meer doen op de pc. bij de minste verandering of inzage in bepaalde zaken krijg ik de blokkade van gebruikersaccountbeheer.

mvg , cormar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de verborgen Administrator account te activeren zodat je via die account bij een herstart kunt inloggen. Dat biedt je de mogelijkheid om het accounttype van je eigen account te wijzigen van Standaard naar Administrator.

Hoe doe je dat? Scrol HIER naar Het verborgen administrator account

    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic wordt on hold gezet, u wordt op een ander forum al geholpen, zie PCH Forumregels.

 

Quote

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi , o.k. sorry hiervoor. ik ben (was) breed aan het zoeken op internet voor het probleem dat ik had. zeker omdat ik gelezen heb dat het een lastig probleem betreft. maar dit is vanaf vanmiddag opgelost . ik heb windows10 opnieuw over de bestaande geinstalleerd en dat schijnt te zijn gelukt. ik hoop dat ik hiermee uit het probleem ben.

nogmaals sorry en bedankt voor het meedenken in deze.

mvg, cormar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.