Ga naar inhoud

windows 10 start niet op


yvonne89

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, clarkie zei:

Herstart je computer eens, Daarmee bedoel ik volledig uitschakelen en herstarten.

 

Lost dat je probleem niet op? In de link (klik erop) hieronder al een aantal mogelijke oplossingen.

 

https://www.easytechguides.com/nl/windows-8-start-knop-probleem.html

dank je voor je antwoord misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraagstelling . Als ik taakbeheer eindelijk geopend krijg zie ik dus dat een hoop onderdelen zijn gestopt maar ook niet meer aan de praat zijn te krijgen. Ik heb nog wel al jouw oplossingen geprobeerd maar mocht niet baten. Ook de windows  knop werkt niet meer. Internet heb ik wel inmiddels weer aan de praat gekregen heeft iemand nog ideeën want een nieuwe installatie zie ik nog niet zitten. Heb een zuivere windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, yvonne89 zei:

Vanmorgen na een update werkt mijn pc niet meer.

Weet je toevallig nog om welke update het ging? Ik verwacht niet direct dat het om de creators update ging (langdurige update), in dat geval zou je over systeemherstelpunten moeten beschikken. Kun je dan geen herstelpunt terug zetten van een datum die de update vooraf ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-4-28 om 10:09, droske zei:

Weet je toevallig nog om welke update het ging? Ik verwacht niet direct dat het om de creators update ging (langdurige update), in dat geval zou je over systeemherstelpunten moeten beschikken. Kun je dan geen herstelpunt terug zetten van een datum die de update vooraf ging?

Nee dat ging niet alles was uitgeschakeld en niet meer in te schakelen . Nu een schone instalatie gedaan en alles werkt voor. Bedankt voor het meedenken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.