Ga naar inhoud

USB xHCI controller


Aanbevolen berichten

van de site van ms:

Code 52 "Windows niet kan controleren of de digitale handtekening voor de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's. (52 code")

Volledig foutbericht

De digitale handtekening voor de benodigde stuurprogramma's voor dit apparaat kan niet worden gecontroleerd. Met een recente wijziging van hardware of software kan een bestand zijn geïnstalleerd dat verkeerd wordt ondertekend of beschadigd is, of dat mogelijk schadelijke software van een onbekende bron is. (Code 52)

Oorzaak

Het stuurprogramma is mogelijk niet ondertekend of beschadigd.

Aanbevolen resolutie

Het meest recente stuurprogramma downloaden vanaf de website van de hardwarefabrikant of neem contact op met de fabrikant voor meer informatie.

kortom: kijk in apparaatbeheer of je daar foutmeldingen ziet, en anders moet de oorzaak welhaast liggen bij de door jou geïnstalleerde software, waar heel vaak ook driver-elementen in zitten. begin eens met de bt-applicatie weg te halen.

en start na elke operatie de pc opnieuw op (via menu 'afsluiten' kies je de  optie 'opnieuw opstarten'; da's onder w10 een andere procedure dan uit- en weer aanzetten!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de fabrieksinstellingen opnieuw laten installeren. Daarna wat software er opgezet, zoals Office en Paint shop pro. Nu werkt hij weer.
Er zal ongetwijfeld software opgezet zijn die niet compatible is met Win 10. Lastig is het wel dat Win dat niet aangeeft bij het installeren. Maar ik ben blij dat hij het weer doet.

 

Bedankt voor het meedenken ;-)

 

Vr.gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, goedemorgen. Zoals ik al schreef, heb ik de fabrieksinstellingen weer teruggezet en daarna weer wat software er opgezet. Ik heb de verouderde software weggelaten. Wel vervelend dat Microsoft bij het installeren niet vermeld dat het niet compatible is. Maar later gooit hij bij het opnieuw opstarten roet in het eten. Windows 10 is toch nog niet helemaal fris.

 

Jullie natuurlijk nog bedankt.

 

Vr.gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.