Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste ,

 

Ik heb onlangs, na het invoeren van een micro sd kaart van 16 GB op mijn nokia 735 lumia een upgrade uitgevoerd van windows 8.1 naar Windows 10.

 

Ik heb nu enkele problemen met mijn applicatie 'alarmen en klok'. Ik krijg deze applicatie niet open enkel zwart scherm met wekker icoon verschijnt en dan blokkeert scherm.

 

Nochtans staat de applicatie als 'gedownload' in mijn app. lijst . Daarbij heb ik het probleem dat al mijn alarminstellingen van vorige versie wel afgaan maar dat ik dat schermpje waarop verschijnt 'uitstellen' of 'sluiten' niet reageert als ik er op klik en steeds opnieuw blijft verschijnen . Ik moet de Phone uitschakelen en zelfs dan komt alarm scherm nog te voorschijn en blokkeert elke handeling om verder te gaan.

Ter info : mijn opslag verdeling van de nokia is

 

5,5 GB van de 7,28 GB op het apparaat en 1,13 GB van de 14,4 GB op mijn SD kaart.

 

Kan iemand helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.