Ga naar inhoud

mail wel verzenden/ontvangen, maar niet zichtbaar


jmn

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Een vreemd probleem:

In Outlook 2007 zie ik rechtsonder wel 'bericht x van x ontvangen', dus er komt wel binnen en hij verzend ook.

Maar ik zie geen nieuwe mails verschijnen. Ook niet in andere mappen.

Heb het account verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Serverinstellingen vinkt hij netjes automatisch af en er word een succesvol testbericht verstuurd.

Maar in de Inbox dus niks te zien.

 

Heb alle beeldinstellingen, archiveringsinstellingen enzo bekeken, maar niets geks ontdekt.

Met AntiMalwareBytes wel 1 dingetje weggehaald, maar zou dat een oorzaak kunnen zijn?

 

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

 

Gr.

Johan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost ondertussen.

Het bleek een instelling bij de Ongewenste Email te zijn. Deze stond zo strak afgesteld, dat allen mails van een veilige afzender binnen kwamen (dat bleek er één te zijn...) en de rest was dus 'onveilig', en het vinkje stond aan dat deze mails definitief verwijderd moesten worden.

 

...weer wat geleerd!

 

Groet,

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je het even vermeld Jmn - 'k had ook al zitten denken, maar er was me nog geen lichtje op gegaan.

 

(enig idee HOE die instelling er gekomen is?  >  dit kan voor latere lezers van dit topic ook nog 'boeiend' zijn om te weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.