Ga naar inhoud

Allerlei problemen


benji123

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar Mijn adminastrator wachtwoord, hoe kan ik, en waar vind ik dat, want er werkt vanalles niet meer op mijn pc, zoals Skype microfoon, valt altijd weg, doch kunnen mekaar zien en horen, doch ik van mijn kant werkt de microfoon niet zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benji123,

 

welkom op PCH

 

'k heb je vraag afgesplitst want in dat andere topic hoorde ze niet echt thuis.

Voorlopig staat je vraag onder windows 10 - maar gebruik je wel windows 10, want anders verplaatsen we ze naar de goede plaats.

 

Vraag: kan jij je probleem toch even wat verduidelijken, want 'er werkt van alles niet meer op mijn pc' is wel wat algemeen.

Ik heb al begrepen dat :

- jij je administrator wachtwoord niet meer kent (waarvoor wil je het gebruiken of wanneer heb je het nodig?)

- skype doet het niet zoals het hoort: je gesprekspartner kan je soms/dikwijls niet horen.

 

zijn er nog andere dingen? (som even op?) - als lezers het probleem goed herkennen kunnen ze ook gaan antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.