Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb de bovenste menubalk eventjes uit mijn Gmail pagina gehaald om het volledige bericht te kunnen lezen dat U misschien verder kan helpen.

(LINKS ONDERAAN MIJN SCHERM)

Bij het openen van mijn Gmailbox inbox krijg ik eerst volgend bericht "ER IS IETS NIET IN ORDE. ER IS EEN PROBLEEM BIJ DE VERBINDING MAKEN MET GOOGLE. WE BLIJVEN HET PROBEREN"  Na een veel te lange tijd (Het blauwe cirkelje van mijn inbox blijft gedurende al deze tijd ronddraaien) kan ik eindelijk mijn mailbox bedienen.  Tot dit bericht verdwenen was en ook het blauw cirkeltje  kon ik NIETS BEDIENEN IN MIJN  MAILS.

Ik wacht nu Uw instrukties af en ik dank ik U bij voorbaat.

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf gebruik windows 7 en gebruik als standaard web browser Maxthon.

Om me een beetje meer inzicht te geven heb ik via FF op m'n gmail ingelogt en kreeg zo'n zelfde melding als u omschrijft

en duurde maar enkele seconden.

Geen idee waarom er "in eens" een probleem zou zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

... maar hoe moet ik dan mijn Gmail in verbinding brengen met Maxthon?

Je kan je gmail in elke browser openen.

je tikt gewoon https://mail.google.com/ in de adresbalk en je komt dan op de inlogpagina van gmail.

Geef dan je email adres en je wachtwoord in en je kan je mails bekijken en behandelen.

 

 

Doe voor de zekerheid ook nog eens het volgende.

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Rechtsklik op AdwCleaner en kies voor Als Administrator uitvoeren om op te starten.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Na de scan krijg je de melding wachten op actie boven de voortgangsbalk.
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Als ik het bericht krijg van firefox dat "Een webpagina vertraagt Uw browser" en dan rechts op die pagina klik vedwijnt het bericht maar er komt niets anders te voorschijn en het probleem blijft bestaan.

 

2. Ik heb Maxthon gedownload en geinstalleerd maar om het te kunnen gebruiken moet ik mij registreren.  Dit heb ik gedaan met mijn telefoonnummer en mijn mailadres op te geven maar na een halfuur blijft het beeld "Uw registratie wordt verwerkt" en er gebeurt niets.  VOORLOPIG DOE IK NIETS MET MAXTHON.

 

3. Ik heb AddwCleaner uitgevoerd en ziehier het logbestandje.  Ik heb 3 dreigingen gevonden die allen betrekking hebben op yahoo maar ik heb geen yahoo op mijn pc staan.  Hier komt het logje.  Dit is het enige wat ik zie o mijn scherm.

 

Mvg

adwcleaner_6.047.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

maxtron kun je ook ongeregistreerd gebruiken als je dat wilt, ik maak zelf gebruik van versie 4.4.4.2000 die aller nieuwste vind ik wat minder in gebruik.

Het voordeel van geregistreerd zijn is dat je op elke willekeurige pc/laptop waar Maxtron op staat je kan aanmelden en dan worden gelijk alle instellingen en favorieten gesyncriniseerd al heeft dat bijna elke webbrowser dat wel tegenwoordig.

 

als je bij google aanmeld en je gaat vanuit daar naar je gmail dan is die al een soort van gekoppeld precies zoals Kweezie Wabbit het al eerder uitlegde 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Delfix uitgevoerd zoals U vroeg met de 2 aangevinkte onderwerpen.

Ik heb mijn mailbox 2 maal geopend en vind er GEEN FOUTEN MEER EN OOK MOZILLA FIRFOX START SNELLER OP.

Laat ons nog 2 dagen wachten om deze topic af te sluiten maar ik denk dat ik geen probleem meer heb.

Ik meld mij ten laatse woensdag ter bevestiging.

Maag ik het programma Delfix nu en dan gebruiken als ik iets verdachts vind of is het beter het PC Helcentrum te contacteren?

 

Alvast mijn oprechte dank voor Uw geduld en professionele aanpak die ik ten zeerste waardeer.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil mijn actuele Firefox browser behouden en wil dus Maxthon verwijderen van mijn computer maar ik vind de oplossing niet omdat het programma nergens te vinden is en toch heb ik het icoon nog in mijn onderste werkbalk.

Ik vind Maxthon niet in Configuratiescherm - Programma's en ook niet in Revo uninstaller.

Gelieve mij te helpen om Maxthon met alle bijhorende rommel te verwijderen.

Met vriendelijke dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.