Ga naar inhoud

Photo-editing software werkt niet meer


MilenaVA

Aanbevolen berichten

Je hebt niet vermeld met welke besturingssysteem je dat probleem hebt (welke windows versie)?

Heb je eerst de oude versie verwijderd of......? En indien ja....hoe?

Had je al problemen met de oude software of......?

 

Als test heb ik de Myphotobook software geïnstalleerd op een Windows 10 systeem, de installatie verliep probleemloos en de software werkt probleemloos.

Tijdens het klikken op onderdelen in de software werd er nog gevraagd om een update uit te voeren, geen enkel probleem vastgesteld.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie stelde een paar vragen die ik ook in gedachten had. Beantwoord zijn vragen in ieder geval.

 

Daarnaast vraag ik me af of je erg gehecht bent aan de software van myphotobook.

Ik heb verschillende recensies gelezen van myphotobook en ze scoren in een vergelijkende test van fotoalbumsoftware niet erg hoog wat kwaliteit, service en prijs betreft.

Dit is een vergelijkende test van 2017: https://www.tipsfotoalbummaken.nl/fotoalbum-test-2017/5966/5966

Van de 33 onderzochte bedrijven eindigt myphotobook op een 25ste plaats. Dat is nou niet zo geweldig. Dit is geen eenmalig resultaat. Ook in voorgaande jaren scoorde myphotobook niet zo goed.

Dus wat let je om de software van myphotobook te verwijderen en daarna de software van een andere aanbieder te proberen, die aanzienlijk hoger scoort in de vergelijkende test?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor jullie reacties.

 

ik heb Windows 7 , en de oude versie verwijderd zoals het moet, via configuratiescherm -> programma's verwijderen.

 

Ondertussen nogmaals de software geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem. Probleem ligt dus bij mijn pc, ik zoek wel verder, en desnoods probeer ik een andere software.

 

waarom myphotobook ? Ben het gewoon om mee te werken, en tevreden van het eindresultaat, maar misschien wordt het nu eens tijd om andere oorden op te zoeken

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.