Ga naar inhoud

outlook reageert niet meer


Taropi

Aanbevolen berichten

ik krijg sinds gisteren de melding outlook werkt niet meer loopt vast bezig met verwerken en dan kan ik niks meer als ik outlook opstart. 

office 2016 van de pc verwijderd en op nieuw erop gezet maar geen resultaat. Laptop helemaal leeg gemaakt en windows 10 er weer op gezet en ook weer office 2016 . maar bij opstarten weer het zelfde probleem.  Windows was niet ge update  toen ik office erop heb gezet. maar ook nu het probleem.   windows geupdate en office erop gezet weer het zelfde .

wat kan er fout gaan ??

kan helemaal niets meer met outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schrijft dat je Windows 10 opnieuw hebt geïnstalleerd. Daarna heb je Windows laten updaten en daarna pas heb je Office 2016 erop gezet. Maar heb je, voordat je Outlook 2016 opstartte, eerst gecontroleerd of er ook updates voor Office waren? Die komen namelijk ook binnen via Windows Update.

 

Microsoft heeft een stappenplan gemaakt voor de foutmelding die jij noemde (Outlook reageert niet, loopt vast bij 'Bezig met verwerken', werkt niet meer, wordt geblokkeerd of blijft hangen): https://support.office.com/nl-nl/article/Outlook-reageert-niet-loopt-vast-bij-Bezig-met-verwerken-werkt-niet-meer-wordt-geblokkeerd-of-blijft-hangen-5c313d04-64af-4441-82d2-44e5a43eee5a

 

Begin bovenaan met dat stappenplan. Dus Outlook starten in veilige modus. Hoe je dat doet, wordt in het stappenplan uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alle updates die er beschikbaar waren gedaan.
dit probleem deed zich gisteren in eens voor, zonder dat er iets veranderd was aan het systeem.
inmiddels is het probleem opgelost , ik heb de stappen zoals jij beschrijft inde link gedaan .

Thanks voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.