Ga naar inhoud

de trein der traagheid


Aanbevolen berichten

49 minuten geleden, Browneyes zei:

k weet niet of het verstandig is om het WEBSCHILD uit te schakelen en uitgeschakeld te laten... Ik veronderstel dat een webschild hetzelfde is als een firewall...

Het Avast web schild is niet hetzelfde als een firewall.

Een firewall kan programma's beletten om op te starten of om contact te maken met internet.

Het avast web schild gaat ook de https sites scannen op malware, spyware en andere potentiele gevaren.

Daarom vertraagt het ook je browser en het openen van siten of webpagina's.

Je kan dit uitschakelen om snelheid te winnen maar dan geef je een stukje veiligheid op.

 

Aan jou dus om te beslissen wat zwaarder weegt, snelheid of veiligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb op deze laptop van in het begin (2008/2009) AVAST staan maar het is pas sinds enkele weken dat ik problemen heb om op sommige sites te geraken; denk sinds de vernieuwing/verlenging van de licentie. Ik ga nu hout vasthouden maar alle schilden van AVAST zijn actief en vandaag loopt alles 'gesmeerd'; ik kon deze morgen meteen op FB, heb net een overschrijving gedaan via on line bankieren en zelfs de sites van lotto en telenet deden niet moeilijk. Ik ga het, zoals gevraagd, nog enkele dagen in het oog houden en eventueel maandag laten weten hoe het allemaal gelopen is zodat we dit kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Patrick

aangepast door Browneyes
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.