Ga naar inhoud

Geen geluid bij Google Chrome


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 10 Nu wilde ik in Google chrome  Radio Utrecht afspelen. maar kreeg geen geluid. 

Andre geluids bronnen doen het wel zoals Spotify en Groove. 

 

Waar kan dat aan liggen 

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Radio M Utrecht opzoek in Edge  krijg ik ook Radio M Utrecht. en kan ik die ook beluisteren. 

Het probleem zit hem In Google Chrome, zoek ik daar Radio M Utrecht dan krijg ik ook Radio M Utrecht. 

Maar geen geluid. Dus volgens mij ligt het aan Google Chrome. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je streams downloadt en in een map "Favoriete radiozenders" plaatst, ben je niet meer afhankelijk van welke browser dan ook. Je klikt dan gewoon op het bestand en de mediaspeler doet de rest. Mijn bestand van Radio M Utrecht is slechts 55 bytes klein (dus niet eens kilobytes).

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ga ik doen. 

Ik blijf het wel vreemd vinden dat ik in Chrome, als ik daar Radio M Utrecht geen geluid krijg. 

 

Bedankt in ieder geval. 

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Firefox zie je in het tabblad een klein luidsprekertje als er ergens geluid wordt afgespeeld. Ik weet niet of Google Chrome dat ook heeft. In dat geval zou het kunnen dat er een streep door het luidsprekertje staat. Klikken op die streep en het geluid keert terug.

 

Heeft u de volumemixer al eens geopend via het luidsprekertje in het systeemvak? Dat wil ook nog wel eens opheldering brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.