Ga naar inhoud

verzonden items


Borki

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, falstring zei:

nieuwe laptop: weet je zeker dat het gaat om windows live mail...?

verzonden items moet op de oude laptop staan in dezelfde map als waar je postvak in vond. 

Klopt, op de oude laptop stond het gewoon in het rijtje.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, falstring zei:

ja, dat moest wel kloppen, dat klopt...

waar het nu om gaat is: hoe heb je de andere postvakken overgezet?

en weet je zeker dat het om live mail gaat?? (ben benieuwd hoe je dat erop hebt gekregen...!)

Ik ben niet zo'n held met de pc, maar ik heb de contactpersonen die op de oude laptop stonden geëxporteerd, opgeslagen op een harde schijf en geïmporteerd op de nieuwe laptop.

Borki 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Borki zei:

Ik ben niet zo'n held met de pc, maar ik heb de contactpersonen die op de oude laptop stonden geëxporteerd, opgeslagen op een harde schijf en geïmporteerd op de nieuwe laptop.

Borki 

Ik ben je laatste bericht kwijt, wil je dat nog eens doorsturen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, falstring zei:

alle berichten in deze draad staan er nog in..... even scrollen dan maar?

ja, ik ben hier weer terug. De persoon die de laptop heeft geleverd en geïnstalleerd heeft, heeft dus ook het email programma erop gezet. Ik heb hem ook al een mail gestuurd en gevraagd of via hun technische dienst mijn laptop op afstand kunnen overnemen en op die manier het kunnen fiksen. Maar die zijn vandaag en morgenvroeg gesloten, dus ik verwacht daar tegen woensdag wel bericht van. Ik hou je op de hoogte. Bedankt voor de support. Borki 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.