Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een probleem met mijn computer. Van de ene dag op de andere kon ik niks meer aanklikken wanneer mijn computer opgestart is en ik op het bureaublad kom. Ik kan niet opstarten in veilige modus want mijn pijl toetsen reageren ook niet. Het lijkt alsof het wel werkt, maar alles extreem extreem vertraagt is. Wanneer ik iets aanklik reageert het een half uur later of helemaal niet. Ik heb bovenin een vakje met het ram geheugen, wanneer ik opstart begint het rond de 30% en na een tijdje staat het rond de 50%, dit ram heugen staat nu op 15 of 25% en na een kwartier komt er 1% bij. Ik heb ook een teken tablet waarvan ik drivers heb geïnstalleerd en ik heb dit de afgelopen week in mijn computer laten zitten. Kan het probleem aan één van deze zaken liggen? Of is de harde schijf versleten? Kunnen jullie me wat tips geven van dingen die ik nog kan proberen.

 

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.