Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

PaulGJ

Probleem driver USB port

Aanbevolen berichten

59670fe00e8b7_ScreenHunter_101Jul_1308_12.jpg.135369ea02517a6a8275eb0887a19aa7.jpg

NIET URGENT!

Goedemorgen,

De laatste paar weken is het mij herhaaldelijk overkomen, dat spontaan mijn USB port uitviel.
    De uitval had betrekking op c:\WINDOWS\system32\DRIVERS\USBHUB3.SYS. Als ik dan opnieuw de drivers installeer dan functioneert alles weer prima.

Op dit moment geen probleem, maar wat mij bezig houdt is waardoor de driver uitvalt en of ik dit zou kunnen voorkomen en hoe ik dit dan moet doen.

Kunt u mij hierover meer vertellen?

Bij voorbaat hartelijk dank,
    met vriendelijke groet
    Pau

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    2

Hallo Dorado,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Het artikel ga ik lezen en ga ermee aan de slag.
    Prettige dag gewenst,
    met vriendelijke groet
    Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.988
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bibo
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door lucderoeck
        Ik heb de gewoonte om tijdens vrije momenten via mijn samsung tab A op het internet pdf files te downloaden. Later verbind ik er een usb stick aan (32gb) om de files ook daar op te slaan. Dat gaat probleemloos. Geen foutmeldingen. Ik sluit die stick dan later aan op een usb ingang op mijn desktop pc hp compaq -een oud beestje maar hij werkt nog- en dan wordt de stick wel herkend, maar de pdf files zijn nu ineens TXT files geworden met O bytes inhoud. Ik heb er Linux Mint 18 op staan -niets anders- en dat werkt allemaal goed, dus waaraan ligt het?
        Graag Uw advies.
        Mvg
      • Door janwillem
        Bij gebruik van een USB kan het stuurprogramma (driver?) niet worden geladen "omdat het geheugen nog een eerdere versie van het stuurprogramma bevat"(zo luidt de foutmelding) 
        1 oplossing is telkens opnieuw pc opstarten. Is lastig om steeds weer te doen.
        ben op zoek naar hoe ik structureel het probleem met de desbetreffende driver kan verhelpen. ik ben een -bijna- digibeet.
        Jan Willem
      • Door JDAV
        Dit is al de tweede dag op een rij dat windows opeens mijn USB muis niet meer herkent. Als ik hem uittrek en er opnieuw insteek is dit voor 1 dag opgelost.
        Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
      • Door carambole
        Een map kan men op 'Alleen lezen' zetten. Bij een stick staat iets van delen, is dat hetzelfde ?
        Een wachtwoord erop zodat zelfs elke laptop/Pc alleen mag lezen en niet kan bijvoegen of wissen, zoiets zoek ik.
      • Door tolhansen
        Goedendag,

Sinds een paar dagen zit ik met het probleem dat iedere keer als ik mijn laptop Toshiba Satellite L550 afsluit de Bluetooth verdwijnt uit het actiecentrum en apparaatbeheer. Ik vermoed dat dit komt door een Windows update, maar ben niet helemaal zeker.
        Ik gebruik bluetooth voor het koppelen van mijn Philips SHB7000 hoofdtelefoon.

Iedere keer als de Bluetooth verdwijnt is de hoofdtelefoon ook verdwenen uit apparaatbeheer.

iIk kan de hoofdtelefoon nog wel koppelen met mijn smartphone en daar streamt deze ook probleemloos de muziek

Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt, maar meestal als ik dit soort problemen heb is het na een windows update.

Omdat mijn Toshiba laptop al wat ouder is heb ik bij het updaten van windows aangegeven dat de drivers van de Toshiba met rust gelaten moeten worden.

Tot op heden werkte dat aardig maar nu niet meer.

Ik heb een printscreen gevoegd van apparaatbeheer, actiecentrum en de map waar de driver in staat die ik gister heb geïnstalleerd.

Graag jullie advies
        mvg
        PC1.docx
        PC2.docx
        PC3.docx
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.