Ga naar inhoud

Loten in Excel


Benkenks

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben bezig om in Excel van wedstrijden jeu de Boules standen bij te houden. Deze optie heb ik naar mijn zin wel voor elkaar. Maar ook wil ik graag van de namen die op dat moment in mijn lijst staan een loting verrichten. Op internet heb ik een bestandje gevonden waar deze formule staat om random naam uit de kolom te halen. Maar mijn probleem nu is dat als ik nog een keer op F9 druk om her te berekenen dat er meerdere personen vaker tegen elkaar moeten spelen. Is dat te voorkomen? Nu kopieer ik de namen naar het tabblad Loting, maar ook zou het mooi zijn dat ik loten kan met de namen in het hoofdblad. Als voor beeld heb ik het bestand waar ik mee bezig ben als bijlage bijgevoegd.

 

 

Vriendelijke groeten,

 

 

Ben Schrooten

Scoring lijst toernooien van Ben.lnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Benkenks,

Om een bestand met de extensie .lnk te kunnen openen, moeten lezers van dit forum speciale maatregelen nemen op hun computer.

Daar zullen weinigen toe bereid zijn, waarschijnlijk ook daarom dat er nog niemand op je vraag heeft gereageerd.

Als je hier een Excelbestand plaatst, heb je veel meer kans op succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.