Ga naar inhoud

Kan geen mail versturen of ontvangen in mail van Windows 10


Elkedage

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe pc met windows 10 maar kan wel de mailadressen configureren maar niets vesturen of ontvangen. Bij nazicht van mij account stel ik vast dat het wachtwoord telkens veranderd word !! raar maar waar. Het is een skynet adres met pop3/smtp  wat goed ingevuld is, helaas.

Wie weet hiervoor een oplossing?

 

Met vriendelijke groeten

 

Elke

 

aangepast door Elkedage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik Windows Mail niet maar heb als test even mijn Telenet account aangemaakt en werkt perfect. Maak wel gebruik van IMAP en niet van POP3.

 

Ben je zeker dat je het correcte wachtwoord gebruikt?

 

Welke foutmelding krijg je als je wil versturen/ ontvangen? Maak er een printscreen van en plaats die afbeelding in je volgend bericht. Zorg wel dat er geen privégevoelige info op staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook getest met IMAP en inderdaad nu werkt het perfect !!  Bij POP3 instelling gaf hij steeds aan verouderde instellingen dus dat is nu opgelost. Je mag dit topic afsluiten als het voor niemand nog nuttig is. Toch haretlijk dank om te helpen zoeken naar de oplossing.

MVG Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.