Ga naar inhoud

Problemen met Android table


Wiske001

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik kreeg enkele jaren geleden een "Archos 10.1 internet tablet" cadeau maar omdat ik er toen niet goed mee overweg kon en ook weinig tijd... ging hij de kast in.

 

Ondertussen heb ik meer tijd en ik wil graag deze tablet gebruiken maar ik denk dat deze al verouderd is,   niks lukt me.

 

Ik wilde op youtube filmpjes gaan zien,  maar dan krijg ik melding "deze video kan niet worden afgespeeld"

Ik heb al verschillende flashplayers gedownload en weer verwijderd,   het lukt maar niet.

 

Voortdurend krijg ik de melding "er zijn problemen met de beveilingscertificaat van deze site"

 

en ook " er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket" 

 

Ik heb al verschillende keren geformatteerd,  firmware update gedaan en deze is up tot date.  

Datum en tijd staan correct en heb ik ingesteld op Midden-Europese standaartijd (Amsterdam)

 

Misschien heb ik iets fout ingesteld,  of misschien is deze tablet niet meer van deze tijd.

Ik zou het jammer vinden ,want deze is nog heel nieuw.

 

Misschien kan iemand helpen.

 

Alvast bedankt.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.