Ga naar inhoud

onstabiel typen scherm zwarte delen, niet opvullen internet


Marter834

Aanbevolen berichten

image.png.1fe8d6841f7b50e7585e0edb6527ce1d.png

Hier zie je hoe  het in google er aan toe gaat::  a aanhouden en dan teruggaan met delete toets.

Paar dagen geleden een volledige heropstart gegdaan.

Kan niet zeggendat het slechter is, maar- geen problemen in  programma's -en heb nog niet zo veel vervaring nu met internet.

Maar heel mijn backup zit nog wel op een externe  schijf.

en nog niets teruggezet.

De problemen waren even weg na groot herstel  tot ik een externe schijf aansloot, (zonder iets te d)oen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.1fe8d6841f7b50e7585e0edb6527ce1d.png

Hier zie je hoe  het in google er aan toe gaat::  a aanhouden en dan teruggaan met delete toets.

Paar dagen geleden een volledige heropstart gegdaan.

Kan niet zeggendat het slechter is, maar- geen problemen in  programma's -en heb nog niet zo veel vervaring nu met internet.

Maar heel mijn backup zit nog wel op een externe  schijf.

en nog niets teruggezet.

De problemen waren even weg na groot herstel  tot ik een externe schijf aansloot, (zonder iets te d)oen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een desktop pc

Systeeemherstel?

Ja maar dat helpt niet .

Een gedaan naar punt waar volledige opstart was gedaan.

Nieuw herstelpunt invoeren maken  is geen probleem tot wat zou het goed zijn,.

Typen is nog altijd probleem verbetert ook niet direcet  toets end en home in typen gaan niet  direcct blijft ergens staan.

cursor blijft staan

In eigenschappen typen aanslagen x seconden iof onderdeel  etc  Was geen verbetering

Ik ga nog steeds best zoal ook hier bij ps helpforum naar een prive scherm dat helpt .

image.thumb.png.6f40e80cb520784312c90b3b292bb94c.png

 

 

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Marter834 zei:

Ik zal eens zien odf ik er nog een heb liggen en anders moet ik naar  de mediamakt of de makro

Leen er even eentje bij geburen of vrienden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.