Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hello, ik heb een probleem met Bullguard, die will niet in real time scannen : error ox424,stap25 ! heb contact genomen met de dienst in het Engels !!!! ze geven mij het volgende : open de Bgsst.zip en volgen de instructies.....maar kan gen zip vinden !!!! met al wat ik heb heb ik nog niets, kan mij iemand helpen aub met dank Serge

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Serge Borret zei:

Hello, ik heb een probleem met Bullguard, die will niet in real time scannen : error ox424,stap25 ! heb contact genomen met de dienst in het Engels !!!! ze geven mij het volgende : open de Bgsst.zip en volgen de instructies.....maar kan gen zip vinden !!!! met al wat ik heb heb ik nog niets, kan mij iemand helpen aub met dank Serge

Hallo,

 

Als het goed is heb je dan een bericht of een E-mail van hun gehad, zou je die eens kunnen plaatsen hier dan kan ik de instructies door lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Serge Borret zei:

BEDANKT? mijn email is .....alvast bedankt hoor

 

5 uren geleden, Serge Borret zei:

Hello, ik heb een probleem met Bullguard, die will niet in real time scannen : error ox424,stap25 ! heb contact genomen met de dienst in het Engels !!!! ze geven mij het volgende : open de Bgsst.zip en volgen de instructies.....maar kan gen zip vinden !!!! met al wat ik heb heb ik nog niets, kan mij iemand helpen aub met dank Serge

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.