Ga naar inhoud

Edge : 2 zoekbalken bij het openen nieuw tabblad


supernikje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb plots 2 zoekbalken bij het openen van een nieuw tabblad in Microsoft Edge.

Dit is nog maar een paar dagen, ik had dit voordien niet en heb nochtans niets aan de instellingen veranderd.

Het is vooral vervelend omdat nu maar een deel van mijn tegels meer zichtbaar zijn (zie bijlage)

 

 

 

 

 

 

aangepast door supernikje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 


Maak indien nodig eerst een Backup van de Favorieten https://www.tenforums.com/tutorials/7256-backup-restore-microsoft-edge-favorites-windows-10-a.html

 

 

Microsoft Edge Resetten:

  • Dit behoud nog je gegevens en instellingen!
  • Klik op de toetsen "Windows-X, Klik op "Windows PowerShell (Admin)" als Gebruikersaccountbeheer opent klik "Ja".
  • CMD scherm openden, type het commando "powershell" klik daarna "Enter".
  • Kopieer en plak vervolgens het onderstaande commando achter PS C:\WINDOWS\system32> klik daarna "Enter".
  •  

Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml”}

 

59bd7068bfa66-Edge2.png

 

  • Het resetten is klaar als er PS C:\WINDOWS\system32> staat hierna kunt u het CMD scherm sluiten.

 

 

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het niet opgelost was aangezien de rode meldingen en daarna na het afsluiten van de browser en terug opstarten zat ik opnieuw met deze 2 zoekbalken bij het openen van een nieuw tabblad.

Maar nu ik de PC terug opstart, Edge open en een nieuw tabblad open is het blijkbaar opgelost :D

 

Bedankt voor de hulp :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.