Ga naar inhoud

Website opent niet in gebruikelijke lay-out


h.dereus

Aanbevolen berichten

Het komt regelmatig voor dat ik bij het openen van een website een vreemde lay-out te zien krijg. Als ik dan voor de optie "home" kies (als deze optie aanwezig is), krijg ik wel de normale lay-out te zien.

(zie bijgaand voorbeeld).

Heeft iemand een idee hoe dit kan? Heeft het misschien met bepaalde instellingen te maken?

 

Henk

Website.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je supersnelle reactie!

Nee, had ik nog niet gedaan. Na verwijdering kreeg ik bij opening een normale layout.

Toen ik ze nog niet had verwijderd ging het de ene keer wel goed en de andere keer niet.

Daarom de vraag: is het wel alleen een coockies/cache-probleem? Of ook iets met instellingen?

De browser die ik gebruik is Google Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, h.dereus zei:

Dank voor je supersnelle reactie!

Nee, had ik nog niet gedaan. Na verwijdering kreeg ik bij opening een normale layout.

Toen ik ze nog niet had verwijderd ging het de ene keer wel goed en de andere keer niet.

Daarom de vraag: is het wel alleen een coockies/cache-probleem? Of ook iets met instellingen?

De browser die ik gebruik is Google Chrome.

Dit kan aan meerdere dingen liggen. Een veelvoorkomende issue zijn browser extensies binnen Google Chrome, bijvoorbeeld de veelgebruikte Adblock extensie. Deze extensie verwijderd de 'images' op bepaalde websites soms omdat hij deze ziet als advertenties. Als je geen gebruik maakt van Adblock is dit dus niet bij jou van toepassing.

 

Bij de geavanceerden instellingen van Chrome onder de 'Privacy en Beveiliging' > Instellingen voor content kun je eventueel ook kijken of hier bepaalde instellingen blokkeren.

 

Kijk anders ook even of Java/Flash player geinstalleerd en geupdate zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.